x تبلیغات
اتوکلاو

آموزشی

 همانطور که متوجه شدید، به پیشنهاد مشاورین فروش انواع اتوکلاو، مشتریان می توانند با خرید اتوکلاو ایرانی از مارک های معتبر، خریدی اقتصادی تر و مطمئن تر داشته باشند.

اما همواره این دغدغه در میان خریداران وجود داشته که بهترین مارک اتوکلاو ایرانی کدام است؟

از جمله بهترین مارک های اتوکلاو ایرانی که به قیمت تولید کننده عرضه می گردند، می توان به مارک های ذیل اشاره کرد:

 

اتوکلاو مارک ریحان طب:

 

سیستم کنترل الکترونیکی

دارای برنامه استریلیزاسیون: 121 درجه سانتی گراد، 1.2 بار، زمان قابل تنظیم: 1 تا 59 دقیقه

بدنه از جنس ورق فولاد با پوشش رنگ استاتیک

شیر اطمینان با گواهی CE ایتالیا

مجهز به هشدار دهنده افزایش، کاهش حرارت و فشار

سیستم قفل ایمنی درب

با 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

اتوکلاو ایرانی مارک کاووش مگا:

 

سیستم کنترل الکترونیکی هوشمند

جداره داخلی تمام استیل

دارای استاندارد ملی 4886 و 4583

مجهز به هشدار دهنده کمبود آب

هشدار دهنده باز بودن درب

دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش ده ساله

این اتوکلاوها در سایزهای 10، 18، 25 و 75 الی 300 لیتری با مشخصات فنی گوناگونی به فروش می رسند.

امروزه تمامی آزمایشگاه های پزشکی و مواد غذایی، مطب های دندانپزشکی و حتی بیمارستان ها از انواع اتوکلاو ایرانی استفاده کرده و رضایتمندی بالایی دارند.

 

خرید اتوکلاو ایرانی به قیمت تولید کننده

خریداران کافیست با ثبت سفارش خرید اینترنتی اتوکلاو ایرانی، به قیمت تولید کننده و بی واسطه خرید خود را انجام دهند.

 

 

آموزشی

 بهترین اتوکلاو بیمارستانی

از لوازم ضروری برای مراکز درمانی میتوان به انواع مختلفی اشاره کرد که وجود آنها در این مراکز یک مزیت به حساب می آید و در بعضی مواقع نبود آنها مشکل بزرگی را بوجود می آورد.یکی از این لوازم که باید در مراکز درمانی وجود داشته باشد دستگاه اتوکلاو بیمارستانی می باشد.

 

باتوجه به اینکه استفاده مداوم از ابزار های پزشکی باعث آلوده شدن آنها با وسایل میکروبی می شوند پس استفاده برای استریل کردن آنها ضروری میباشد

 

 یکی ااتوکلاو بیمارستانی ز مهمترین ابزار های مورد نیاز برای مراکز درمانی می باشد. اتوکلاو دستگاهی برای استریل کردن ابزار پزشکی و آزمایشگاهی همراه با بخارآب و فشار زیاد می باشد.

 

اتوکلاو از دو کلمه auto  و cave  تشکیل شده است. که به معنای خودکار و قفل شونده هستند و درکل به معنای قفل شونده خودکار برای استریل کردن مواد می باشد.اتوکلاو ها انواع مختلفی دارند که یکی از آنها اتوکلاو بیمارستانی می باشد

 

آموزشی

 اتوکلاو کلاس b استرل سازی به‌طور گسترده‌ای در میکروبیولوژی، پزشکی، پودیاتری، خالکوبی، سوراخ‌کاری بدن، داروهای دامپزشکی، قارچ‌شناسی، عمل جراحی، دندانپزشکی و ساخت پروتز استفاده می‌شوند. آنها بسته به اندازه چیزی که استریل می‌کنند در اندازه و عملکرد متفاوت هستند و گاهی اوقات در صنایع شیمیایی و مواد غذایی قرع نیز نامیده می‌شوند. بارهای معمول شامل ظروف آزمایشگاهی، تجهیزات و زباله، ابزار جراحی و زباله‌های پزشکی است. کاربرد جدید فزاینده ای از اتوکلاوها، عملیات پیش-دفع و استریلیزاسیون مواد زائد مانند زباله‌های بیمارستانی است. این دسته از اتوکلاو کلاس b عمدتاً تحت همان اصول اتوکلاوهای معمولی عمل می‌کنند که قادر به خنثی کردن عوامل بالقوّه عفونی با استفاده از بخار آب در فشار بیش از حد است. نسل جدیدی از مبدل‌ها موجود است که می‌توانند ضایعاتی مانند رسانه‌های کشت، مواد لاستیکی، لباس، پانسمان، دستکش و غیره را بدون داشتن مخزن فشار استریل کنند. این امر به ویژه در مورد اتوکلاو کلاس b موادّی که نمی‌توانند دمای بالای یک اجاق گاز را تحمّل کنند بسیار حائز اهمّیّت است.

آموزشی

 همانطور که گفتیم کاربرد اتوکلاو ایرانی دندانپزشکی برای استریل کردن ابزار های دندانپزشکی است که عده ای می گویند چرا با استفاده از گرمای خشک و یا اتیلن اکساید و یا روش پلاسما این کار را انجام نمی دهید؟ پاسخ به این سوال همان دلیلی است که سبب می شود تا از اتوکلاو استفاده کنیم. استریل کردن بااین ابزار بسیار دقیق انجام می شود. اتوکلاو ایرانی قابل کنترل بوده و به راحتی انجام می شود. باقی مانده ای ندارد. از همه مهمتر کم ترین آسیب را به ابزارها وارد می کند و این عامل سبب می شود تا طول عمر ابزار های کارتان نیز افزایش یابد. شرکت های زیادی از سرایر دنتیا اقدام به تولید اتوکلاو دندانپزشکی نموده اند و برند های زیادی در بازار وجود دارد. اتوکلاو ایرانی و تکنوگاز در بین برندهای خارجی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. خرید اتوکلاو یوروندا و سایر برندها در دنت لند میسر می باشد. در شرکت در بین برندهای ایرانی نیز اتوکلاو آویکو از محبوبیت بالایی برخوردار است.

 

آموزشی

 اتوکلاو کلاس b از مهمترین دستگاه هاو تنجهیزات آزمایشگاهی می‌باشد که با استفاده از حرارت بخار آب تحت فشار، جهت استریل نمودن (سترون سازی) کاربرد دارد. سترون سازی به معنای استریل نمودن یا نابود کردن تمامی اشکال حیات(میکروبی) از طریق حرارت بخار آب تحت فشار و یا مواد غیر متحرک که شامل روش هایی همچون شیمیایی و غیر شیمیایی است می‌شود. این دستگاه بیشترین کاربرد را در پزشکی برای استریلزاسیون و همچنین در صنایع شیمیایی برای به عمل آمدن پوشش ها و پکلانش لاستیک و همچنین سنتز هیدوترمال استفاده می‌شود. همچنین اتوکلاو کلاس b بهترین وسیله جهت استریل کردن ابزارهایی است مورد استفاده در خالکوبی، پیرسینگ، و داروهای دامپزشکی است، ظاهر این دستگاه به صورت یک استوانه در دار می‌باشد و در ابعاد صنعتی طول دستگاه های اتوکلاو به 15متر نیز خواهد رسید که در این مقاله سعی داریم به صورت کامل درباره اتوکلاو صحبت کنیم و سپس به کاربردهای آن بپردازیم همراه ما باشید.

 

اتوکلاو کلاس b چیست؟

دستگاه اتوکلاو برای مراکز عمومی بهداشت، آزمایشگاه بالینی، تحقیقاتی و میکروبیولوژی که استریل کردن در آن ها اهمیت دارد کاربرد بسیاری دارد، مانند پزشکی، دندان پزشکی و دامپزشکی. در این محیط ها به دلیل اهمیت بهداشت باید تحت هر شرایطی گندزدایی به بهترین نحو ممکن انجام بگیرد

آموزشی

 آیا شما اطلاعات خاصی درباره اتوکلاو ایرانی دارید؟ در صورتی که پاسختان خیر است، می توانید این مقاله را تا پایان مطالعه کنید تا هم با نوع اتوکلاو ایرانی آشنا شوید و هم درباره نحوه بررسی کار اتوکلاو آشنا شوید. می توان گفت دغدغه تعداد زیادی از کسانی که خریدار اتوکلاو از نوع ایرانی هستند این تصور را دارند که این نوع اتوکلاو ایرانی از استانداردهای لازم برخوردار نیست و فقط مارک های خارجی اتوکلاو دارای کیفیت بالایی هستند، اما باید بیان کنم کاملا در اشتباه هستید، فناوری ساخت اتوکلاو ایرانی علاوه بر اینکه دارای کیفیت و استانداردهای جهانی عالی است بلکه مزیت این نوع دستگاه این است که دارای قیمت بسیار مناسب نسبت به نوع اتوکلاو خارجی است.

آموزشی

 دستگاه اتوکلاو بیمارستانی دارای کاربری آسان می باشد و به آسانی میتوان با آن کارکرد (user friendly)

دستگاه های اتوکلاو بیمارستانی دارای طول عمر بالا و هزینه نگهداری کم می باشد.

دستگاه های اتوکلاو دارای پمپ خلاء جهت جابجایی هوا با سرعت بالا می باشد.

این دستگاه ها همچنین دارای استانداردهای و تاییدیه های لازم می باشد.

دارا بودن برنامه استریل و همچنین تنوع زمانی و دمایی

یکی از بهترین ویژگی های دستگاه های اتوکلاو بیمارستانی امکان نصب پرینتر برای یادداشت مستندات می باشد.

دارای سیستم کنترل سطح و دمای آب

داشتن خدمات و سرویس های مناسب و سریع

امکان پایش دما و فشار

دستگاه های اتوکلاو به علت دارابودن علاِئم هشدار دهنده برای مواقعی که سیستم از شرایط استریل خارج می شود آنهارا متمایز میکند.

یکی دیگر از مزایای خوب این دستگاه ها دارا بودن درب میکروسوئیچ و شیر اطمینان می باشد که درصورت باز شدن درب یا بالارفتن فشار سیکل شروع نشود.

دارای علائم هشداردهنده در صورت خارج شدن از شرایط استریل و قطع سیکل استریل

آموزشی

 اتوکلاو بیمارستانی را معمولا براساس فشار تنظیم میکنند.در ابتدا هوای داخل محفظه تخلیه میگردد و سپس بخار داخل محفظه می شود هرچقدر مدت زمان تخلیه هوای داخل محفظه بیشتر باشد جایگزین شدن بخار موثرتر خواهد بود و باعث بهتر استریل شدن مواد و هرچیزی دیگری که داخل دستگاه اتوکلاو بیمارستانی است می شود.

 

 

 

موارد کاربرد اتوکلاو بیمارستانی:

از اتوکلاو بیمارستانی برای مواد عفونی و غیرعفونی آلوده شده با عوامل بیولوژیک شامل بقایای نمونه های محیط کشت شده تلقیح شده پاتوژن های رشد کرده سلول های انسانی حیوانی و گیاهی و مواد آلوده شده به مدفوع انسان یا حیوان میبایست اتوکلاو شوند.

 

البته بعضی از موارد نیز نباید اتوکلاو بیمارستانی شوند مانند داروهای سرطانزا رادیو ایزوتوپ ها مواد شیمیایی قابل تبخیر یا هرماده خطرناک دیگری را که ممکن است در اثر حرارت تبخیر شوند و انتشار یابند.

 

آموزشی

 از لوازم ضروری برای مراکز درمانی میتوان به انواع مختلفی اشاره کرد که وجود آنها در این مراکز یک مزیت به حساب می آید و در بعضی مواقع نبود آنها مشکل بزرگی را بوجود می آورد.یکی از این لوازم که باید در مراکز درمانی وجود داشته باشد دستگاه اتوکلاو بیمارستانی می باشد.

 

باتوجه به اینکه استفاده مداوم از ابزار های پزشکی باعث آلوده شدن آنها با وسایل میکروبی می شوند پس استفاده برای استریل کردن  اتوکلاو بیمارستانی آنها ضروری میباشد

 

اتوکلاو یکی از مهمترین ابزار های مورد نیاز برای مراکز درمانی می باشد. اتوکلاو بیمارستانی برای استریل کردن ابزار پزشکی و آزمایشگاهی همراه با بخارآب و فشار زیاد می باشد.

 

اتوکلاو از دو کلمه auto  و cave  تشکیل شده است. که به معنای خودکار و قفل شونده هستند و درکل به معنای قفل شونده خودکار برای استریل کردن مواد می باشد.اتوکلاو ها انواع مختلفی دارند که یکی از آنها اتوکلاو بیمارستانی می باشد

 

آموزشی

 اتوکلاو بیمارستانی از مهمترین دستگاه هاو تنجهیزات آزمایشگاهی می‌باشد که با استفاده از حرارت بخار آب تحت فشار، جهت استریل نمودن (سترون سازی) کاربرد دارد. سترون سازی به معنای استریل نمودن یا نابود کردن تمامی اشکال حیات(میکروبی) از طریق حرارت بخار آب تحت فشار و یا مواد غیر متحرک که شامل روش هایی همچون شیمیایی و غیر شیمیایی است می‌شود. این دستگاه بیشترین کاربرد را در پزشکی برای استریلزاسیون و همچنین در صنایع شیمیایی برای به عمل آمدن پوشش ها و پکلانش لاستیک و همچنین سنتز هیدوترمال استفاده می‌شود. همچنین اتوکلاو بیمارستانی بهترین وسیله جهت استریل کردن ابزارهایی است مورد استفاده در خالکوبی، پیرسینگ، و داروهای دامپزشکی است، ظاهر این دستگاه به صورت یک استوانه در دار می‌باشد و در ابعاد صنعتی طول دستگاه های اتوکلاو به 15متر نیز خواهد رسید که در این مقاله سعی داریم به صورت کامل درباره اتوکلاوبیمارستانی صحبت کنیم و سپس به کاربردهای آن بپردازیم همراه ما باشید.

 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد